Emocionalna inteligencija na poslu

Ciljevi i svrha

Svrha programa je podizanje svijesti o važnosti emocionalne inteligencije kao jedne od važnih sposobnosti koje utječu na uspješno funkcioniranje u kompleksnom okruženju. Radionica će odgovoriti na pitanja: kako kontrolirati svoje emocije na poslu, kako smireno i kontrolirano odgovoriti na izazove te prepoznati emocije kod drugih ljudi i uspješno upravljati sobom i odnosima. 

Ciljevi radionice:

  • približiti polaznicima pojam emocionalne inteligencije, osvijestiti EQ prednosti i definirati prostor za unaprjeđenje emocionalne pismenosti
  • upoznati polaznike što znači upravljati odnosima na EQ način – kako se ponašati i koje strategije i alate primijeniti
  • kod polaznika razvijati EQ znanja i vještine te proširiti paletu izbora prave reakcije u pojedinim, posebice zahtjevnim i konfliktnim situacijama

Sadržaj

  • Razlike između EQ i IQ
  • Kompetencije EQ-a
  • Samoprocjena i analiza trenutne razine EQ-a
  • Razumijevanje emocija kroz razumijevanje funkcioniranja našeg mozga 
  • Identifikacija osobnih emocija i njima srodnih osjećaja 
  • Kako emocije mogu biti saveznik u izgradnji odnosa
                              – Načini komunikacije i proces razmišljanja 
                              – Asertivnost u komunikaciji
                              – Upravljanje emocijama u izazovnim situacijama
                              – Moć empatije
  • Korištenje 4 koraka u upravljanju emocijama
  • Integriranje EQ-a u svakodnevno postupanje
  • Plan aktivnosti za kontinuirano podizanje EQ-a

Ciljna skupina

  • Svi službenici