Osmisli. Provedi. Motiviraj.

Ciljevi i svrha

Svrha provedbe programa je jačanje samopouzdanja, trenerske jasnoće i sposobnosti facilitacije grupnog procesa kroz kombinaciju interaktivnih metoda, praktičnih vježbi i reflektivne prakse. Trening povezuje teorijska znanja o učenju odraslih s praktičnim alatima koji omogućuju polaznicima da planiraju, dizajniraju i izvode kvalitetne edukacije temeljene na potrebama sudionika.

Glavni ciljevi programa su:

  • razviti razumijevanje principa učenja odraslih i specifičnosti obrazovanja odraslih u javnoj upravi
  • ojačati sposobnosti za procjenu potreba za učenjem i definiranje jasnih ciljeva i ishoda učenja
  • unaprijediti kompetencije u dizajniranju i strukturiranju treninga u skladu s potrebama i očekivanjima sudionika
  • izgraditi vještine učinkovite prezentacije, komunikacije, davanja i primanja povratnih informacija
  • osnažiti trenersku praksu kroz vježbe facilitacije, upravljanje grupnom dinamikom i stvaranje sigurnog, inkluzivnog okruženja za učenje
  • potaknuti razvoj refleksivne prakse i kontinuiranog profesionalnog rasta kroz razmjenu iskustava i samoprocjenu
  • upoznati trenere s praktičnim alatima i metodama te time omogućiti da budu proaktivni nositelji promjena i katalizatori učenja u području svoje ekspertize

Sadržaj

1. Dizajn treninga koji ima smisla

  • Kako uče odrasli – izvan okvira podučavanja
  • Uloga trenera: kako angažirati različite stilove učenja
  • Trenerski ciklus i analiza potreba
  • Dizajniranje s utjecajem

2. Kreiranje učinkovitog iskustva učenja i unaprjeđenja provedbe treninga

  • Umjetnost dizajna procesa učenja: ravnoteža između strukture i angažmana
  • Trenerska komunikacija u praksi
  • Jasna i samouvjerena prezentacija
  • Zaokruživanje: dizajn i izvedba prezentacija

3. Upravljanje prostorom za učenje i integracija prakse

  • Upravljanje okruženjem za učenje i suočavanje s izazovima
  • Vježbanje prezentacija i povratna informacija
  • Integracija i pogled unaprijed

Ciljna skupina

  • Sadašnji i budući treneri DŠJU