Sustav besplatne pravne pomoći i komunikacija s tražiteljima besplatne pravne pomoći

Ciljevi i svrha

Svrha provedbe programa je razvoj i jačanje komunikacijskih vještina potrebnih za učinkovito komuniciranje službenika sa strankama -  potencijalnim korisnicima besplatne pravne pomoći.

Cilj radionice je pružiti polaznicima znanje o sustavu besplatne pravne pomoći, objasniti tko su pružatelji besplatne pravne pomoći, koje su vrste i oblici besplatne pravne pomoći te koji su uvjeti za ostvarivanje besplatne pravne pomoći kako bi mogli svojim korisnicima pružiti pouzdane i točne informacije o tome kome se mogu obratiti u slučajevima kada im je potrebna stručna pravna pomoć.

Sadržaj

  • Uvod u sustav besplatne pravne pomoći
  • Primarna pravna pomoć
  • Sekundarna pravna pomoć
  • Psihologija komunikacije s klijentima
  • Posebnosti komunikacije s tražiteljima besplatne pravne pomoći
  • Psihički stres i nošenje s „teškim“ klijentima

Ciljna skupina

  • Službenici HZSR-a, HZMO-a i HZZO-a koji rade sa strankama