Prema tom istraživanju, 79 posto ispitanika zna za postojanje e-usluga za građane i poslovne korisnike, a među top pet usluga kojih su se mogli sjetiti su e-Građani, e-Matične knjige/e-Novorođenče, e-Dnevnik za učenike i roditelje, e-Usluge MUP-a i COVID potvrda.
Ravnatelj Državne škole za javnu upravu Rudolf Vujević u svom je pozdravnom govoru još jednom naglasio važnost digitalizacije javne uprave u podizanju kvalitete i dostupnosti javnih usluga. Ovo je potvrdio i Predsjednik Hrvatske zajednice županija i župan Brodsko-posavske županije Danijel Marušić riječima: „Kao predstavnik prve razine vlasti znam koliko građanima znači kada mogu brzo i efikasno riješiti administrativne poslove“. O ciljevima digitalizacije govorio je državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić, koji je istaknuo da je digitalizirana javna uprava temelj za daljnji razvoj konkurentnog, inovativnog i digitalnog društva i gospodarstva.
Na panelu su sudjelovali Božo Zeba, voditelj Službe za elektroničke usluge i rješenja Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva, Dario Runtić, savjetnik u Udruzi gradova, Drago Cmuk, poslovni direktor CADCAM Grupe i Boris Miletić, župan Istarske županije.
Istarska županija je i do sada prednjačila po pitanju digitalizacije pa tako od kraja 2017. godine koristi sustav e-Uprava u cjelokupnom poslovanju što podrazumijeva izradu, obradu i distribuciju sveukupne poslovne dokumentacije u digitalnom obliku uz korištenje kvalificiranog elektroničkog potpisa kao zamjene za vlastoručni potpis. „To nam je omogućilo da poslovne procese obavljamo brže, ekonomičnije, pouzdanije uz ukupno značajno smanjenje troškova samog poslovanja. Rezultati koje smo postigli i zadovoljstvo korisnika usluga, samom činjenicom da mogu „komunicirati“ i ostvarivati svoja prava u odnosima s tijelom javne uprave bez potrebe fizičkog pristupa, veliki su i daju nam pravo i obavezu da i ubuduće ulažemo u razvoj novih digitalnih usluga“, rekao je župan Miletić.
Savjetnik u udruzi gradova Dario Runtić istaknuo je da velik broj ljudi koristi e-usluge, a cilj je zainteresirati one građane koji ih do sada nisu koristili. Istraživanje je pokazalo da je razlog nekorištenja taj što im do sada nisu bile potrebne, ali i nedovoljna informatička pismenost ili nedostatak interneta/računala. Prema mišljenju građana, upravo su lakši pristup i dostupnost usluga te automatizacija i modernizacija glavne svrhe uvođenja e-usluga.